Pages

Saturday, March 19, 2011

I'm so heartless ( Random )



Okay, entry kali nie agak membosankan. 
sebab saya dalam keadaan yang sangat BO-RING! thankyou.

Firstly I nak bagitahu that I can cry If I was too boringggggggg~
Its true. bayangkan lah cuti 1 week ni pun saya tak tahu nak buat ape.
Macam loser gilakan aku nie?? Haha I know! Who cares?

And now, I decide to make one of the big thing
Tahu ape??

  I REALLY DON'T WANT A GUY EVEN TOUCH THEM!  
And I hate guy. Serius! I really concern about this

Just look at Japan.
Semuanya dah musnah. Saya betul-betul simpati kat mereka
Even they're not Muslim, but this is what Muslim will feels and do
They help each other, no matter what happen

On that statement, what makes me sense is
Banyak dah tanda-tanda kiamat.
Dan siapalah tak takut pada hari kiamat kan?

So, saya decide nak buat berubah sedikit demi sedikit
untuk diri saya. Ini maybe utk kebaikan kita sendiri kan?
Tapi tak salah kalau kita menegur orang lain. But...
kenalah pada tempatnya & tengok pada diri sendiri dulu.

Walaupun  dosa kecil  itu nampak mudah. Nampak macam simple & remeh je
Tapi kalau kita kumpul kan semuanya. Ya Allah, tuhan je tahu balasan dia mcm mana.

I really want to solve my own relationship problem.
But I don't know how to act.

Biarlah kita tak kahwin sekalipun, 
tapi cinta kita pada Nabi & Allah itu melebihi segalanya.

Itulah benda saya nak buat sekarang. I hope I can make It.
Mungkin dengan perubahan ini saya akan menjadi pendiam & pemalu semula.
Tapi biarlah bertempat.... :)

saya takut bila berkahwin sebab akan berjauhan dgn my parents.
 People day by day will getting more older.
So, sapelah nak tengok mama dengan abah nanti.

I do love them too much.
Cannot be compared with anything.
Hm.. 

___________________________________________________________________

Fine, taknak sedih-sedih sangat. sebab tulah kalau dah boring sgt 
boleh buat saya menangis. I hate it