Pages

Saturday, February 5, 2011

Mama, Granny & Hometown

Yah I will write It for short 'cause I know people may not like the long stories haha

Before that! I wanna introduce you guys my princess. Say Hi to him haha
Okay. this is my mum, the only mum I have. No two no three :)

Last Thursday, me and my family went to our hometown where there is at the Simpang Renggam.
When we reached there, my aunty already at home. Haaa pendek kan cerita lah, 
Kitaorang decide nak kemas halaman rumah nenek tu.. Yah actually my granny a bit lost now, ( nyanyuk ) So she can't remember anything. She only can remember at the past one. and MONEY $$ haha..
Its kinda cute for me, bila dah lame tak jumpa nenek. macam rindu gila. pergi kluar makan pun pimpin dia. How's cute isnt? errr haha.. So back to topic. Macam-macam lah jumpa masa tgh kemas-kemas rumah nenek tu. macam hutan pulak dah. rumah nenek teres. kalau teres tu batu lah kan? then corner load.. haa agak banyak benda that we have to throw away..

Binatang-binatang jangan cite lah, asik menjerit-jerit semua haha..
Habis kemas dari tgh hari sampai ke maghrib. lame kan? letih woo..
At night, pergi la kluar makan semua. While I'm eating, I saw something cute. haha
Cannot say here. lol then habis makan, malas nak pot pet sgt dgn yang lain. 
I ajak my mum pergi another place. Sejuk! dah la malam. 
Johor kan asyik banjir, cuaca pun sejuk je.

Bila ibu bertemu dengan anak dara nya mula lah bercerita macam-macam
gelak sana sini, mama ni kalau ketawe tak reti nak cover haha.
I love you mum :)

E n d