Pages

Friday, January 14, 2011

Happy Birthday Brother :)

Happy Birthday for 22 years old Mohd Hafiz Bin Mohd Roslan. May God bless you bebeh! haha. Dah besar dah abang saya nie, esok-esok dah nak kahwin dah. haha kejap je mase berlalu. Birthday abang saya 12 Jan but we have to celebrate It late haha sorry.. semua orang busy, kau pun same busy kerja. aku busy sekolah. mama abah lagi lah kan. Harap bersabar, so we decide to eat at Pizza Hut. Lame tak makan same-same di sane. haha

Berkirai spaghetti
My king & queen
Perut sangat penuh, hinggakan seketul chicken pun susah nak masuk dah. Oh I'm gonna die soon :p Nasib baik lah tak order air yang muak -.-

Lihatlah wajah saya yang sudah di sumbat dengan banyak makanan. Tembam nya -.- macam nie nak kurus balik lah. Boleh? haha. terase gemuk pula diri ini lol. 
Saya suke snap photo with my bro.  haha dengan lelaki lain jarang or can't! :) 
same ke muka? ade patient mama tu cakap, 
abg ni tunang saya hahaha O.o muka same bukan jodoh tp adik beradik la macha.

Hunger!


After that, jalan-jalan beli barang then abang nak makan donuts pula. 
haha pelahap betul dia nie. pergi la temankan dia beli Big Apple.
HA! dah kenyang kan? Jom balik, haha