Pages

Thursday, December 30, 2010

WE ARE THE CHAMPION - MALAYSIA

Congrats untuk team Malaysia sebab malam ni jadi champion haha.
Its really awesome walaupun 2-1 dengan Indonesia. But as well we so proud with Malaysia.
Haha yang kecoh nya kat rumah saya ramai pula yang datang sedara-mara semua 
nak tengok bola same-same kan.. Riuh satu rumah haha pening-pening

And saya baru terbaca satu blog ni, dia menjelaskan ramai pula statement dekat FB pasal goal keeper Malaysia kita si Fahmi haha. (termasuk la saya) LOL yang membuatkan wanita-wanita dan gadis di luar sana tu kecewa bila dapat tahu si Fahmi nie dah dimiliki oleh seseorang hahahahahha. 

Apa lah saya bebual dekat blog ni. Its really funny, sebabnya mmg ramai pun letak status pasal si Fahmi nie :) and yang bagusnya. Fahmi pandai catch that ball. Pemain goal keeper terbaik lah lepas ni dia dpt. Well done!
Maaf saya terpaksa curi gambar nie, sebab takut orang tak percaya kan? Okay bye. haha