Pages

Monday, January 24, 2011

The moments that are important to me

As'salam & Hi to readers..

Tiba-tiba ade mood nk story about the important moments that I won't forget. Banyak benda jadi sepanjang saya hidup nie actually, and I won't forget It. But I don't how to start.. errr kalau story tu agak berterabur tu maaf lah ye.. haha
Okay the beginning is . .


1. BRAINWASHED

Haha benda nie paling tak boleh lupa. Bila ingat balik sangatlah kelakar & sedih. Yela, semua orang nangis. Except riema haha. Hati batu betul perempuan nie. Berpunca dari kes, riema berbelah bagi antara "kawan-kawan" dia & kitaorang. haha "kawan-kawan" tu some people je kot tahu. Brainwashed nie saya tak sure 2009 ke 2010. tapi agak lama dulu lah.. Mase buat BW nie si Rahman boleh nak amik vids kan.. hahahahha tu yang kelakar, sambil dia record sambil tu lah dia nangis. Lelaki okay! NANGIS? woooo~ haha tapi dia mmg lembik sikit :) Then macam-macam cerita lah keluar time tu, segala ketidakpuasan hati semua akhirnya keluar haha. At first, kitaorang bajet nanti lepas BW kitaorang gaduh ke kan.. But everything was fine, untill now. I'm happy :)


2. CITY OF JB

Ha... bila cakap pasal JB je, orang mesti cakap jb rock city hahaha. boleh la~ Benda yg saya nak cite pasal city ni (town) mase dulu time saya masih lagi terejal haha.. Asyik la pergi sana, hua sana hua sini. Asyik lah keluar malam. balik lewat, I don't care what people gonna say about me. Itu dulu lah kan.. (tersenyum sambil menaip) Dulu saya, kalau frustrated je mesti nangis kat sana. hahahah so yang selalu teman saya mase nangis tu ialah abg2 saya. hahah, SYED AHMAD FARIS & NIZAR NOORMAN. tak lupa juga si Congo yg suke tgk2 bila saya nangis hahahaha. kelakar sgt! yela, punca? biase lah.. LOVE . . .  errr geli pulak sebut love, ceh! padahal tk tahu tu skg tgh bercinta. tapi takde la seteruk & sekemaruk dlu LOL. Cinta ni sometimes sgt menyusahkan saya haha. Memang betul pn org tua kate bercinta lepas skolah je. haha, ye ma... lepas ni adik bercinta lepas skolah je k? :) 

Bila nangis tu, asik lah nak baling phone. haha yang mengutipnya si Mekchu la (S.A.F) kesian betul saya time tu.. macam tak tentu hala. :)


3. PIERCE OH PIERCE

Haa.. bila dah frustrated dengan lelaki dlu, sibuk lah nk "tembus" sana sini. haha, entah macam mana perasaan time tu nak bertindik sana sini. macam takde keje lain agak nya aku time tu..  Part yang pernah saya pierce @ eye brow 2x, belly 2x, ears 9 holes, under & bottom mouth and finally the worst and very painful at the middle inside of the nose. senang cite macam lembu lah. O.O hahahhaha yah! that's really me, tapi tu sangat lah dlu-dlu. Bila sekarang tengok orang macam tu, gear auto terus teringat kat saya dulu kala. hahahaha. OMG! sangat lah lain..

Bila chat dengan kawan-kawan seangkatan mase dekat myspace dlu hahaha, mesti shocked gila sebab perubahan saya dlu dgn sekarang macam mana. Ada tu ingat saya ni bukan adharose. ahahhahaha whatever~ I'm still the same bebeh :)


4. THE NAME OF ADHAROSE

Adharose ?
Mana dapat name nie? mestilah name saya, but the rose one I took from my father's name. Roslan!! :) Name sebenar Nurul Adha Binti Mohd Roslan. terima kasih. I/C nak? hahahaha. name nie saya pakai dari darjah6 ke form1 kot tak silap. dah berapa tahun ek? ade la dalam 4-5tahun. haha takde la lame mane. tapi kekal smpai sekarang people call me with that name. Ingat lagi time tu saya dapat name Adharose, fath pulak Fath Dodola. hehe sbb ayah dia abdullah. so short font dodola. sekarang fath nabilah je.. :) qahhar omar lah.. macam-macam. I really miss when I was in form1. haha kawan semua best. fath, qahhar, rahman, epul, ikmal, ayap, ies (-_-) fikri hahaha dan lain-lain. Duit mase kitaorang buat simbol friendship I still kept It. haha sayang nak buang. kenangan terindah! hhahahahahhahah kepala buu dia.. -.-


5. GIG ( KUGIRAN )

Hahaha. dulu mase saya bertindik dan bersosial. suka sangat pergi tempat-tempat macam nie. yah! release tension? hahaha boleh la.... makin tension ade la. bising -_- mase first time rase nya saya pergi dengan fath & adilah hahahahahahha. FATH DELLA! ingat tak? kelakar kan.. ade mase tu. rambut saya macam mat salleh yaw~ blonde and highlight. meletups! macam tk ingat dunia mase tu. saya dlu-dlu sgt suke akan keganasan hahahaha. cannot go! dah la.. taknak cerita. penat nak ketawe je..


6. HI & THANKS TO MY NEW BROTHERS

Syed Ahmad Faris or more people know as Mekchu & Nizar Noorman as Nizar antara abang saya sampai sekarang. Both of them sgt lah membantu untuk saya kenal dunia nie actually. banyak bagi advise and whatever. and sampai sekarang I still ingat apa diaorang cakap. Orang pertama dikalangan mereka yang saya kenal mase tu Mamat haha. then muncul la watak-watak seperti Nizar, Mekcu, Afiq & Congo ahahaha Mase first time jumpa nizar, dia bawak gf dia, buat now dah jadi ex. then jalan2 borak2, time tu nizar bawak la si mekchu afiq dan yg lain hahaha. so mase tu lah kenal. sampai lah sekarang masih contact insyallah. I taknak lost contact dgn diaorg. amin.. Ingat lagi, nizar panggil saya red riding hood hahaha sebab pakai hoodie je. macam same lah tu konon nya... :) Kalau nak cerita semua mase dgn diaorang mmg tak habis hahaha. Saya byk habis kan mase keluar dgn diaorang lah. even tak balik pn mama abah tak risau dah. sbb dah kenal diaorang. I bagitahu parents yg diaorang sgt bagus & jage saya. jgn rsau. parents pn dh jmpa & kenal diaorang. so takde la curiga sgt kan.. hahha Mekchu suke kena kan saya dengan INSURANS! i HATE YOU hahahahhahaha. ok end


7. WE ARE THE WORLD FOR HAITI VIDS



Ha.. this is the most awesome moments. I'm with fath, wawa, riema, & della nyanyi lagu nie and record. haha kelakar sgt sebab kitaorang ade watak masing-masing. I with the 
" glamarous girl " hahahaha yah who cares? then fath with " ustazah ", riema " miley cyrus ", wawa " orang lame " ahahahhahaa & della " 3 eyes ". Sumpah best! dengan semua pakai shade. sape tgk mesti gelak. sape tahu lagu ni sure tahu part2 yg ade hooperz sikit. hahaha tu lagi lah.. dengan wawa start head bagging then semua ikut. haha. dah la taknak cerita. LOL



will be continue next time . . .