Pages

Tuesday, August 31, 2010

Outgoing with friends

Hari sabtu ahad and isnin aku klua,
penat nya. smpai ruma mesti pukul 11 pagi haha ape nak jadi la 
dengan aku nie..

alah duduk ruma pun bukan dapat ape kan. baik aku kluar
jumpa diaorg. hari sabtu haritu plan nk buka same
akhirnya dapat jugak jumpa Pak Din yang sekian lamenya tk jumpa
:) badan kau dh gemuk, dah tough boleh haha lain gila.
kau kalau jmpa aku tk sakat aku memang tk sah haha
rindu gila kat kau. jage diri. dapat jumpa kau kejap je.
itu pun jadi la.. better than nothing hehe

Hari ahad klua gak. mule2 klua dgn parents aku.
pegi danga jap. then klua klua klua aku pn suruh la afiq mkchu nizar
amek aku kt danga smentara diaorg tgh ontheway ke bndar kan.

masuk je kete ade ezzah. :) ingat kan takde pmpuan.
dengar cite ezzah suke mkchu haha taktahu la kan
tu betul ke fitnah hahaha.

selalunya kluar dgn diaorg lepak burger. then pegi bazar..
haha mase tgh lepak kt burger tu. eddy pakai apron putih tau
conteng2 dgn hasil karya kwan2 hahaha
ape lagi mkchu pun tulis la name maxchew love adharose hahha
nak cover letak name nizar kat atas. haha pndai kau ea..

THEN ade lagi satu tu kitaorg tulis MA <3 haha mcm comel je.
dah takde keje kan. MA <3 tu ade meaning dia haha
nizar pulak tk habis2 dengan dajal dia. triangle haha
lepas tu mkchu bagitahu something kt ktaorg
yang kt duit kertas ade tiga segi tu haha nmpak gila
tp ade care dia la nk tgk. abg mkchu yg bgtahu kt dia.
haha boleh eh nmpk.. ntah mcam mane tibe2 boleh muncul idea mcm tu
hahaha tapi bagus jgak. at least kita tahu.. :)

dekat ruma tya kitaorg boleh masak ayam masak asam pedas ni.
hasil air tangan dari tya and mkchu haha. tangan mkchu smpai pedih2
aku ptong2 je. haha tlong sikit2. mkchu marah kalau dia kt dapur
aku tk dapur haha. laki bini ke ape kt dapur? haha..
benda susah jadi best :) seronok je..
ktaorg sahur same2. pedas2 boleh lauk dia haha
of course la sedap kan lauk tu semua
tgk la sape yang masak haha.. *bukan aku :p

dengan sebok diaorg kene kan aku makan ice cream semua..
haha tapi iman kuat okay.. aku tk makan ice cream pun
hahaha. seronok.. try la buat lagi tkkan dapat. 2 kali lak tu buat aku
macam tu hahahaha

kadang2 kitaorg kluar tu terase macam betul2 raye. haha
dengan minum air gas tu la.. haha macam2
feel raye tu mesti ade. ;p

ade malam tu kitaorg kene stay bilik tya&aie
hahaha amik kau ramai gila. dh macam sadin :p
yg ade. mkchu nizar mat afiq aie boy aku tya and ezza.
haha amik kau ade la 7 org mcm tu.. yang si tya lak bleh bagi buku
rahsia tentang wanita kt mkchu. haha habis semua mkchu dapat bace 
pasal aku. haha kantoi la tu :p
tergelak2 je kitaorg kt dalam tu..

kalau sekali lepak mesti lame gila..
haha best nye.. rindu kt korang semua tau..

xoxo