Pages

Sunday, July 11, 2010

Please Shut and Fuck Up your Own Face!

Give my middle finger to you girl.... FUCK!
Babe, jage lah attitude tu sikit bila dh ade bf, jgn lah
nak menggatal lagi dgn bf org.. ape bf kau tak memuaskan
hati kau ke? Haram J, lagi sekali aku tahu kau carik
pasal mcm nie.. siap lah kau, jangan fikir kau tu tua dari aku
aku takut lah, ehh fuck lah.. respect org dulu...
sekarang ni the problem is kau tk respect relationship aku
ni kalau aku tahu sape yg start meggatal antara kau&bf aku.
kalau dua2 carik point. mmg dua2 kene.



Imagine la sikit if org lain mnggatal dgn bf kau,
Of course kau mrah kn? Jelous kn? haa mcm tu lah aku.. tk tahu lah
kalau kau ni jenis takde perasaan ke ape.. Eh binatang pn ade perasaan tau
even takde akal, ni kau ade dua2.. dua2 aku rase tk boleh pakai.. sial..

So I warn you now! Please Behave Yourself!