Pages

Sunday, July 4, 2010

ape la nasib aku sekarang ni.. everyday ade je ujian tuhan bagi kat aku.
semalam aku baru meet mekchu. sekian lame nya tk jmpa dia haha
dapat jgak aku mengadap muke dia.. lame kot dekat 5-6 bulan tk jmpa..
last-last jmpa jgak, tapi sayang lah sbb tk dpat jmpa si nizar. 
dia boleh lak tibe-tibe tersekat kat area perling sane. bike dia buat hal
tu yg tak dpat jmpa dia tu.. bila lagi ntah nk jmpa.. semalam memang
mulut aku dgn mkchu tk reti nk diam la.. masing2 ade je crita nk bgtahu haha
mkchu la byk gila cite kt tmpt keje dia.. hoho seram gila boleh..
menakutkan aku je, dah la tmpat keje dia tu depan ktaorg je. (hardrock)
hahaha berdiri jgak bulu roma aku bila mkchu cite..

lepak dgn mkchu takde la lame mane nk berbandingkn yg dulu..
aku smpai pkul 7pm mcmtu. smpai pkul 10pm lepak sane.
nizar kate nk gerak lepas mghrib.. lepas isyak agak nye baru dia gerak haha
smpai pkul 10pm tu pn tk smpai-smpai. tp kesian jgak la kt dia.
takpe la dah sesak sgt mcmtu tk pyah la jmpa, aku pn paham za...
next time je okay? haa... semalam mcm biase la bila dh bebual dgn mkchu
ade je bnda yg buat aku down, pergh serius. aku tk sedar n aku byk buat
silap dgn diaorg especially mkchu n nizar. both of them dh mcm abg aku kn.
kadang-kadang org tk paham ktaorg pnya rapat tu mcm mane.
aku nk explain pn susah. even ktaorg baru jgak kenal around 2-3years.
tp masing-masing dh kenal sifat masing-masing.

haha aku teringat mase ktaorg spend tima same-same. korang byk jage aku
aku rase, dari hjung kaki smpi hjung rmbut. lagi attitude aku kn..
even aku sorang je girl bila lepak dgn korang, aku dh rase safety..
bagi pndangan org lain msti dh fikir negative pnya lah aku tahu sgt.
even kalau aku nmpk bnda mcm ni pn, I will say the same thing..

aku tk sangka selama ni ade jgak orang yg sayang kt aku gila2.
thanks chu.. kau appreciate aku smpai mcm ni sekali. even
aku dh buat hal dgn kau mcm ni pn, kau tetap accept aku. aku malu sbnarnya
sbb tu bila aku nk cntact kau. aku fikir 2-3kali.. Im so sorry sbb sakit kn
hati kau chu... before ni aku kenal kau dulu dari bf aku. aku kenal
nizar n kau dulu chu.. so.. sepnjang kau tgk aku dulu smpai skg.
mcm-mcm kan jadi.. haha ape pnya adek pn aku tk tahu la aku ni..

I hope, that one day we will stick together like usual..
And I pray that one day all the problems will ends with happiness..
Amin..
Stay truth, Stay strong.. :)