Pages

Thursday, June 10, 2010

MY DREAM haha


I wanna become a pilot women in my own country haha. 
tk kesah la TUDM ke or MAS, janji dapat. 
but bukan senang nk jadi pilot ni. lagi2 prmpuan..
kene ade high level stamina. education lagi. fuhh
takpe, bnda ni semua cabaran,.. at least aku puas
dgn ape yg aku nk capai nnt. before ni aku nk jdi designer
but... when I think about it, mcm bosan je jdi designer.
designer buat part time pun bleh kot. sbb dh ramai
sgt la jadi designer skg.. nk jadi mcm jimmy choo
fuhh mmg lmbat la kn.. tgk age dia je dh brape. haha

eh berangan bukan main lagi, belajar ntah ke mane.
tp for this year la.. aku rase aku paling rajin nk study
tk tahu knp. selalu nye dh masuk bulan June mcm ni dh malas dah..
tgk buku pn dh taknak kot. azam baru lak tu., haha
whatever it is, I want my parents proud of me.
tak sia2 la mama lahirkan aku kalau aku success :)
pengorbanan seorang ibu/bapa tk ternilai harga dia..

so hargai mereka mcm mane diaorg jage korang smpai ke besar ni.
esok2 dh ade anak sendiri baru korang tahu susah senang
dia jage anak sendiri.. :)
guys ! have a nice day... lol
withhug <3