Pages

Saturday, June 5, 2010

04/06/10


that date genap 4months aku dgn hendra. haha baru 4months belum 4years :p
hari jumaat semalam. aku terpakse la bngun pagi. sbb nk temankan akak pegi interview
kt paragon sane. dh la tido lmbat. huaa -.-
habis je interview. ayh dgn mama amik kitaorg then pegi lunch jap then pegi HP.
haha carik brang, jalan2 smpai la pukul 230 gitu.
after that aku pegi uda, lepak dgn mmber2 jap. sbb fath last kt sini.
sabtu ke ahad dia dh gerak ummrah. so bila lagi kn nk meet.
dgn aku pakai heels hujan lagi. haha gila la. kotor kot. tanah2 lembap tu haha
argh bedal jela. nk buat mcm mane.

sampai tmn ade riema,fath,wan dgn akim..
aku ingt kn semua dh smpai haha so kene la tnggu yg lain lagi.
bila semua dh smpai. boleh lak diaorg ajak main 1 game ni.
game 3 kpale??? ape ntah name dia. aku tk ingt. tp kelakar gila
al maklum la, aku tk minat sgt dgn game2 ni. so diaorg ajar la.
haha berdekak gila..
group 1 aku fath n akim
group 2 loading della n haziq
group last/3 riema anep wan

group 1 kene buat topic ufo langgar klcc. lol
group 2 dinasour sesat di hutan
group 3 bayi naik motorsikal hahaha
berdekak gilaa boleh... dh main2 tu, ktaorg pn nk balik da. sbb dh ptg
lagipun riema nk pegi setia tropika cousin dia ade mlm berinai.
before tu ktaorg boleh jmpa dgn farid. haha farid bagi letter kt riema. kelakar gila.
mntak fb lak tu. haha ape la farid ni.. amboi3 *azwan ali LOL

then mama della pn smpai. so diaorg semua balik la.
aku peluk fath dulu sbb nnt dh tk jmpa.
rndu siut kt kau haha.. take care babe. im gonna miss you :)
haha dgn mate pirates fasth tu, kelakar je..

before I forgot happy holidays guys !!!!!!!!!!!! :-* kiss and hug from me