Pages

Sunday, February 28, 2010

attitudes like pride themselves, will eventually be defeated

translated - sikap yang suke membanggakan diri sendiri, akhirnya akan kecundang. hahha betul tak ?
yela.. kau nk proud sgt pasal diri kau nk buat ape. kalau rase bagus sgt. kau simpan sorang sudah la.. tk perlu kot nk riak satu kampung.itu bukan makin orang suke kau. MALAH! haha membenci kau.. haa ye anak2 :p kita ni hidup ni mcam karma. kau kene kan orang tu. esok2 orang lain kene kan kau lak. tak payah lah nk tngu orang balas kat kau. tuhan anytime boleh balas kat kau. aku ni yg selalu kene. hnya mampu bersabar je. haha penat nk beta balik. beta hari2 tapi tk berubah jgak nk buat ape. kalau upah penceramah smpai beribu2 kt kau. tp diri sendiri taknak berubah tk guna jgak. haih aku kesian tgk kau ni. ape pun, aku doakan kau yg terbaik lah kan. utk kta semua jgak. biarlah kau kutuk aku. tp aku terima sgt hati yg lapang.. cewahh. haha mcm mane pun kau tetap sedarah & sedaging dgn aku kan ? wish you luck *